משרד עורכי דין ומגשרים

יום שישי, 14 בינואר 2011

איך מרוויחים מהבלוג ?


בדקתי כמה אפשרויות של הכנסה שהאינטרנט יוכל להצמיח לי מהבלוג שלי ומצאתי כמה דברים ממש נחמדים. אפשר להכניס לבלוג פרסומות למבצעים ממש טובים למשל זה ולקבל על הצגת הפרסומות בבלוג תשלום עמלה על כל השתתפות של גולש במבצע.

אפשר גם, להיעזר בשירותים של תשלום עבור צפויות בבלוג אם בוחרים לכתוב את הבלוג במקומות מסויימים למשל כאן או להשתמש בשירותי גוגל אדסנס בצורה קלה וידידותית למדי, על מערכת הבלוגים של בלוגר

את מודעות גוגל אדסנס אפשר כמובן להציב בכל אתר למשל באתר שעוסק בזמרים, זוגיות או כל בלוג ישראלי אחר, ולא חייבים לעשות שימוש דווקא בשירותי הבלוגים של בלוגר.

דרך נוספת להכנסה כספית באמצעות הבלוג היא שימוש ברשת שותפים.
רשתות שותפים באופן כללי הנן בעצם אתרים שמאגדים לאתר אחד בעלי מוצרים שמציעים את מוצריהם למכירה ברשת האינטרנט או שמציעים עמלות לבעלי אתרים או בלוגים שימכרו עבורם את מוצריהם, יחד עם בעלי אתרים שמחפשים מגוון רחב של מוצרים שיוכלו להציג באתר ולהציע למכירה לגולשיהם.
רשתות השותפים מתווכות בצורה נוחה בין בעלי אתרים או בלוגים שרוצים להרוויח מתנועת הגולשים באתריהם לבין המוצרים אן המבצעים המוצעים ברשת.

בעלי בלוגים או אתרים שמפרסמים מבצעים באמצעות רשתות שותפים מקבלים בעבור הפרסום באתריהם עמלה מבעלי המוצרים ובסיוע הלוגיסטי של רשתות השותפים.

בלוגים ואתרים שרוצים לשמש כערוץ פרסום ברשת השותפים יכולים להירשם לרשתות שונות ולמשל לרשת כזאת

 הפוסט פורסם גם ב- ישרא בלוג,  בלוג ישראלי, בלוגר, תפוז, זיווג, זמרים ועוד...